*Vin-kvällen med cola zero*

Hade en underbar kväll igår med prinsen hemma hos kompisen J ♥

Vi käkade gott och jag hade faktiskt köpt en flarra vin för första gången på 14 månader!! 
Jag har gått runt och drömt om en flaska rött huuuuur länge som helst nu verkligen SUKTAT efter att få testa rödvin igen eftersom prinsen inte vill dricka alls överhuvud taget...
Så jag knallade ner till systemet och köpte min gamla favorit: Masi Campofiorin  (nr 5123) vilket jag brukar tycka är ett helt underbart vin!  
Men nu smakade det inte som det brukar, jag har tydligen HELT tappat lusten för gott underbart rödvin...
Så det är bara å inse att min kärlek till livts goda röda försvunnit och blivit ersatt m kranvatten.
För det är ju faktiskt så mycket godare ändå och av vatten kan man blanda FunLights Päronsaft mmmm!
Jag drack ur mitt vinglas iallafall och roade mig sedan med att fylla vår gode vän"J" med resten av flarran.
Testade och dricka ColaZero oxå med prinsen men den smakade jord knepigt nog...  :-(
"J" jag och prinsen satte och snackade skit mest hela tiden under middagen och sedan fortsatte detta under hela hockey-matchen.
 

Dagen och kvällen va PERFEKT och jag ser fram emot nästa middag med mys och mat men DÅ MED EN BRA FILM!

Jag får väl inse att alkohol och dagens hockey inte är något för mig iallafall :-)

Kommentarer
Postat av: nettan

hahahahahaa!!!!!!

så nu har du avklarat att du inte är för vin längre... då slipper du undra om inte annat ;)

och btw... mer åt mig ;)

2010-02-20 @ 11:34:43
Postat av: Prinsessan

Ja väldigt praktiskt för DIG gummsan men inte för prinsessan MEN det kommer å bli fett billigt ;-)

2010-02-20 @ 13:03:25
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0