STRESSSSSSSS!!!!!!!!!!!

Varför har jag en sådan stress-känsla i kroppen för bara för att det blev SOL EN ledig dag!!!  

Har hunnit ätit frukost m prinsen och väninnan M som sov över här inatt vi såg film tills sent ( jag som HATAR å vara uppe sent )......    Man sover typ bort heeeela dagen suck.. ja ja..

Har iallafall hunnit motionerat i nästan en timme i det kyliga MEN soliga vädret ♥

Nu blir det kaffe.... borde fixa en tvätt tid oxå OCH så ska jag hinna med gymmet OCH eventuellt laga middag, får se hur d blir med det alltså MIDDAG måste jag ju äta men jag känner mi8g lite nere pga all stress sedan blir det ju LÅNG-jobb-vecka igen...suck,,,  

PUST!!  

MÅSTE försöka varva ner lite... Men tur e´ändå att helgen varit totalt felfri hittills bara idag man har en svacka ♥

I-lands problem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0