Sjukhus...

Ända sen mor dog 2004 så har jag haft FOBI för sjukhus..

Idag tillbringade jag ca 4 timmar på sjukhuset där jag tillbringade SÅÅÅÅ många dagar med min 'älskade mor.

IDAG tillbringade jag dagen där på en avdelning där min morfar låg, han är smått sjuk men ska nog opereras imorgon ♥
Han tappade nästan hakan när jag kom in där fastän karantänen.. Oanmäld...haha JA till honom ja men ja hade pratat m sjuksyrrorna innan hehe 
Hans rum/avdelning var under karantän pga magsjuka bland både personal å patienter men det skiter jag i bokstavligen.
♥♥VÅGA ÄLSKA ALCOGEL mmmmmmmmm ♥♥
Jag är frisk å blir jag sjuk så blir jag sjuk. Att jag fick träffa min älskade morfar slår alla sjukdommar i världen.
Han blev så glad då jag kom ( fast förvånad )

Jag hade med mig en kasse saker!
Innehåll:
1 st gammal SONY cd/freestyle med hörlurar OCH nybrännda skivor m svenska klassiker på mm
1 st sprillands ny bärbar DVD spelare en Philips + medtagna filmer
1. Robert Wheels DVD   (hemska tanke men morfar älskade den ) ♥
1. WHEELS tidning
1. Nostalgi tidning
1 ask Cloettas Romerska bågar ( mörk choklad mmmm)

Kändes inge kul å åka sen dock.... men ja va tvungen :-(

För sedan kl 18,30 skulle jag å prinsen å Netz med kompis på mitt favvohak på Odenplan IGEN mmmmmums!


Dagen börjar nu ta slut eftersom jag är tröttare än satan själv... mummel...

Kram å sov sött omvärlden!


Kommentarer
Postat av: "Darling"

Om jag får barnbarn nån gång så hoppas jag att dom är lika goa som du är "sessan" tusen kramar till dig för att du är den du är. =)

2010-02-11 @ 21:55:26
Postat av: Prinsessan

tack killen va du är underbar!

2010-02-12 @ 07:25:12
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: "Darling"

Det är mina goa (men få)vänner som gör mig underbar.

2010-02-13 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0