Pedofiler/Våldtäktsmän...

Satt och läste inlägg på FB och hittade även denna artikel:
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/polen-ska-kastrera-pedofiler_3571855.svd
Varav min väninnas tjejkompis tyckte att det vore hemskt för att man DÅ skulle utesluta att personen någonsin skulle kunna få egna barn???!!???   WTF tycker hon att SÅNNA människor skall få föröka sig överhuvudtaget???

Sedan kan jag ju säga att en kollega på mitt jobb var FRUKTANSVÄRT nära på att få en redig käftsmäll oxå då vi diskuterade pedofiler för flera månader sedanoch han sa att det va LIKA ILLA Å VARA PEDOFIL SOM HOMOSEXUELL!!! 
FÖRSTÅR NI hur förbannad jag blev då som har MÅNGA Homosexuella vänner och han skall ha klart för sig att det jobbar MÅNGA homosexuella på jobbet oxå där han går in med sitt vidriga anlete VAR å varannan dag...

Jag läste iallafall igenom vad alla hade skrivit om inlägget och svarade detta:

Tror knappast någon av er har jobbat på anstalt och sett HUR JÄVLA BRA dom där ÄCKLEN har det efter att ha slagit sönder och våldtagit sin flickvän alternativt knullat sönder livmodern på sin 7 åriga dotter...
Men se det possitiva att DOM sitter på en anstalt där dom får möjligheten å bli totalt BORT-daltade med att få baka kakor och egna limpor. DOM får även bättre mat än va våra älskade äldre får på hemmen efter att dom varit laglydiga och jobbat hela sina liv. OM jag någonsin skulle få barn ELLER att någon skulle ens tänka tanken att RÖRA vid mina släktingar alternativt mina vänners små barn så skulle den personen bli tvungen att gömma sig för all tid och evighet för OM jag skulle få tag på DET ÄCKLET så lovar och svär jag över både min mor och min fars grav att jag skulle tortera fanskapet i FLERA dygn och hålla skiten levande så han/hon kunde känna smärtan under tiden jag lemlästade ASET! 

Tyck nu va fan ni vill men jag står för det här!

I rest my case,
♥ Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

"Inte få egna barn" Jag säger ju det. Något har gått fel i huvudet på folk i detta land. Hur kan gränsen för MORAL ha flyttats så jäkla mkt, jag har då inte sett något jordskalv här i Sverige, inte heller har d varit krig på väldigt länge åxå... kanske just därför...

Hur kan man ha en TOLERANS för sånt, HUR kan man tänka så?!!! Jag skulle slå sönder nån om denne nån så lite som tryckte in ett finger i min katts rumpa. Där går min gräns för tolerans. Tänk då vad jag skulle göra mot nån som gjorde nåt mot ett barn i min närhet!

Så jäkla sjukt, undrar om hon som skrev d där om "Inte kunna få egna barn" skulle tycka om hennes dotter/son blev våldtagen - så klart mannen ska få behålla sin penis för att han sen att efter 1 år i fängelse (om ens det) kunna komma ut och skaffa egna barn. Så himla HUMANT!!!! (JAG KRÄKS)

2010-02-22 @ 23:52:09
Postat av: Tove

Du e lite läskig men jag är glad att ha dig som min vän :)

2010-02-23 @ 03:49:25
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0