Moralpredikare.. far åt helvete!!


Undrar ja om vissa kvinnor är felnavlade från födseln....!!!???!!!

Undra ja om dom på fullaste allvar tror att det bara varit kärlek å LULL LULL mellan de 2 som skapade dom..

Bara för att en KARL kör kuken i någon på RÄTT DAG/TIDPUNKT så KVINNAN i det hela blir på smällen gör det inte automatiskt KARLN till en BRA FAR!

Jag sitter här i mitt Stockholm med vetskapen om att den personen som satte på min morsa VID RÄTT TILLFÄLLE fyller 50 idag.
Jag sitter här med den vetskapen men känner inte något behov av att ringa och säga grattis....

Varför skall folk pracka på mig SINA JÄVLA värderingar då JAG är fullt kapabel att skapa och sätta upp mina egna? 

2 viktiga personer i min släkt och jag är för tillfället ovänner pga missförstånd och dålig dager...  
Jag älskar dock dom båda två fast det är svårt att ta tag i det. Dom har VALT jag backar, som jag aldrig gjort innan för jag orkar inte med hat och svek mer...
Jag vill bara ha ett lagom bekymmersfritt liv... ÄR DET SÅ JÄVLA MYCKET Å BEGÄRA????!!!
Jag kommer alltid att älska dom båda och jag hoppas dom en dag förlåter mig och att dom själva inser sina fel och brister. INGEN är oskyldig, den som påstår det kan ju kasta första stenen....

SEDAN har vi detta FAKTUM å DET är att i min värld ser det ut såhär: '
 
MIN PAPPA är DÖD han dog på sin arbetsplats i maj förrförra året, knall å fall bara!
Han var den mannen som söp bort mig och min mor, han var den som ändå gav FAN i flaskan de flesta gångerna han hade mig.
Han älskade mig vilkorslöst över allt annat i världen! Han älskade knappt något annat förutom min otroligt vackra mor som han älskade tills den dagen han dog. Fast hon då hade varit död i 4 år...
Jag hoppas å ber att dom nu i döden fann varann och att deras själar får vara tillsammans i all evinnerlighet.

Så nästa gång någon moralpredikande jävla fitta till kärring eller karl får för sig å skriva ett moral inlägg tänk då på.... 

ATT KÄRLEK övervinner allt och den kärleken han och min mor gav mig den va oövervinnerlig! 

Kommentarer
Postat av: Moster issi

älskar dej kram issi

2010-02-05 @ 22:58:05
Postat av: mari

om du tror att ditt språk och dina värderingar är något att ha så ta dej en funderare över ditt så kallade liv och språk du är en liten skit på denna jord det ända du gör är att prata skit om vänner och arbetskamrater kanske du skulle tänka dej för en ända gång i ditt taskiga liv träffade dej när du var liten nu som då är du en skit

2010-02-06 @ 09:19:22
Postat av: http://crazycatprincess.blogg.se/



Som sagt du är säkert en arbetslös jävla kärring med FÖR mycket fritid... DETTA lilla du gör min dag! Jag skrattar å sånna som du. Alternativet är att du torkar röv inom vården som alla andra kärringar som en gång hade visioner men som aldrig kom någon vart i livet...



Så moral predika bäst du vill din sugga.

Tycker iallafall att du är en feg jävel som borde passa din tunga DEN kommer att bränna dig en vacker dag!

Jag snackar inte skit om mina riktiga vänner det kommer INTE på frågan!

Ej heller mina arbetskamrater och OM du enbart träffat mig EN gång då jag va liten tycker jag att du ska hålla din feta käft å inte lyssna på rykten du känner INTE mig.

2010-02-06 @ 09:36:34
Postat av: Åsiktsmaskinen

Till mari: För det första använder vi ett system i svenska språket där vi avslutar meningar med en punkt och påbörjar ny mening med stor bokstav. Du verkar ha missat dessa små men betydelsefulla detaljer i ditt inlägg. Det faktum att du gjort detta i kombination med din synnerligen bristfälliga meningsbyggnad och din oförmåga till korrekt stavning gör att det blir mycket svårt att ta dig på allvar.



Nästa gång du väljer att yttra dig i det offentliga eller i det semioffentliga rummer föreslår jag att du använder de regler som faktiskt finns i det svenska språket.



Dessutom: Sök upp en lagbok eller Googla på "Brottsbalken" och läs kapitel 5. Det finns en del intressanta tankar där som du bör ta till dig innan du gästspelar i andra människors liv igen.



Men det jag finner mest intressant är följande: Om du nu anser att crazycatprincess är en så usel människa: Varför slösar du bort ditt liv på att följa hennes blogg? Om du nu måste leva genom andra kan du väl åtminstonde välja att leva genom någon du tycker om?

2010-02-06 @ 11:32:13
Postat av: Helena J

Haahaa Ja jag skrattar jag lixom.. Jag saknar dej Lisa å tycker att de e kul att läsa hur du har det å mår.. Men allvarligt!! Vilket krig å påhopp.. Jag vet vad du gått igenom å hur du funkar.. Du har ALDRIG pratat skit ommej.. Haha Du skulle ju aldrig våga heller *asg eftersom vi har lita samma humör i bland *fniss.. Stå på dej Lisa å bra att du inser dina fel å brister annars kan man inte mötas.. Allt de där löser sig gumman.. Jag ÄLSKAR dej i allafall <3 <3 <3 Å om jag har stavat fel nu så vill jag inte höra ett ord om de.. Så e de bara!! :) WORD!! haha <3

2010-02-06 @ 12:40:22
Postat av: Anna j

Var dig själv, du är den bästa och ärliga person, livet är kort skit i andra vad dem tycker och tänker.Det bara du sam räknas.

kram på dig LOVE YOU

2010-02-09 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0