Ja drog en isfläck...

Varför är det så svårt å förstå vad jag gjorde då???

JAG HALKADE PÅ EN ISFLÄCK!

Japp d gjorde jag på jobbet igår, PGA att en idiot människa backade jättefort emot mig då han skulle tanka...
SÅ jag kollade på honom för å inte bli påkörd å SOM TACK FÖR DET!!!!!! Så fanns det 1 liten eländig jävla isfläck på hela macken,,,,   DEN slog jag i backen på....    
Resultatet blev:   Slog i mitt vänstra knä utav bara helvete!!! Tog i med min högra hand så den svällde upp OCH som grädde på moset så STRÄCKTE jag RÖVEN/HÖFTEN

SKITKUL, men vad gjorde jag sen då?  Jo jag jobbade klart, det tog ca 45 minuter till innan ja kom in till jobbet igen...MUMMEL....  Satte av min tid tills jag slutade då jag faktiskt hade kunnat unna mig å gått hem.... men men degen måste in ;-)

Sedan när man väl kom hem så hade någon av katterna rivit min STORA blomkruka.....
SUCK!!!! det va verkligen INTE min dag....

Men så fick jag assistans av prinsen så va det hela fixat i ett nafs!

Nu är det lördag å jag mår SÅDÄR känner mig lite krasslig å SLITEN från igår...
Ikväll ska vi iväg till prinsens lillasyster å hennes tjej på kalas :-)   Haha va sött d lät m kalas, får nog säga fest istället. Fast utan alkohol för vår del.

MÅSTE ringa mitt gamla gymnasium oxå för å fixa mina betyg så jag kan skicka in mina kurspapper....  ELLER försöka orka rote genom HELA förrådet efter dom...

MÅSTE få på mig mera kläder nu å göra smoothie för å sedan måla mig å åka å jobba :-(

Ha en bra dag ni andra i världen :-)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ska du söka nytt jobb eller till skola om du behöver dina gamla betyg? :-)

2010-02-13 @ 15:59:51
URL: http://www.austli.se
Postat av: Prinsessan

jag skall söka en uybilding :-) så jag ska isånnafall plugga 100% å jobba 100 %. Sedan får jag väl se vart utbildningen leder mig ;-)

2010-02-13 @ 21:36:46
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0