För många tankar....


för FÅ svar....................

Känner mig LÅG ledsen och lätt förtvivlad...

Hittade en perfekt låt att rensa skallen med iallafall.... den går om å om å om å om igen just nu.....

Det enda som får mig att le just nu förutom prinsens söta sms är min gamla kärring alltså den äldre katten som sitter å ser lätt hjärndöd ut bredvid högtalaren.... ;-)  Hon kommer ju få hörselskador men det verkar inte röra henne ryggen värsta TECHNO-KITZEN...

Fan va allt suger just nu!!!!!

Det suger att en viss person inte svarar då jag ringer...

Det suger å vara rastlös...

Det suger att jag inte får iväg min jävla ansökan! Men det är ju för att jag vill få ihop ALLA papper å skicka allt i ett PAKET å slippa skiten sen. Sedan är det ju bara å vänta nån månad för å sedan få svaret att jag inte dög denna ansökningsgång, sök igen nästa gång...

Det suger å tänka på att jag vill slå en person på käften på jobbet för att personen har så låg IQ så jag blir irriterad av bara åsynen av skiten....

Det suuuuuuuuuuuuuuuuuuuger å veta att jag måste jobba idag och imorgon...

Det suger å få söta sms av vänner som villl chilla å umgås å själv känner jag att jag inte orkar eller vill umgås med någon av mina underbara vänner.  

Utan jag vill bara gräva en STOR JÄVLA grop lägga mig däri och låta en stor jävla grävskopa komma m ett lass grus å bara täppa igen hålet....



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0