101 :-)

Då sitter man här hemma och slemmar FORTFARANDE.. undrar ja vilka jävla baciller man fick egentligen... SUCK!
Jag som skulle ha jobbat idag men ja kan ju inte jobba såhär, DOCK ska jag jobba igen från imorgon vare sig jag vill eller inte... 
Denna vecka blir det JOBB vecka för både mig å prinsen igen.. 
Å det ser jag verkligen INTE fram emot men men, degen måste in så d är bara å bita ihop å se glad ut!


Bestämde idag att jag ska på Vildmarksmässan med en killkompis i mars ska bli kanon kul ÄLSKAR mässor :-)
Då kommer min älskade lilla skitunge till kusin F vara här oxå. Eftersom hon hänger på ner efter att vi åker upp första helgen i Mars :-) Suck måste ansöka om semester oxå för den veckan.... lagom sköna odds nu då man varit sjuk men va fan jag har inte en enda sjuktimme på typ 2 månader jag rår inte för min förkylning heller så. Lagom cynisk man är då d gäller jobbet,,.... mummel måste få iväg min ansökning nu i dagarna alltså så jag kanske får changsen å plugga lite å göra någonting av mitt liv.
Vill inte bli 47 å inse att livet rullade förbi.....

Sedan är man ju LAGOM bitter över träningen oxå som aldrig kommer igång pga att man käkade Nutrilett först i 2 veckor för å gå ner några av de övre kilona. SEN fick man en fet äcklig förkylning som ett brev på posten.... det va tacken från min kropp det...
JAG SOM VILL VILL VILL bli snygg nu tills jag fyller 27 i höst för min alldeles EGNA skull INGEN ANNANS!!

Jag vill känna mig fräsch/snygg varje dag jag ser mig naken i spegeln. Verkligen känna mig SNYGG, just nu ser jag mig bara som naturligt vacker.....men inte SNYGG!   Är jag EGO då? kanske.. men THAT`S ME!






MINA bästa PULVER vänner ♥






Kommentarer
Postat av: Micke

"....va fan jag har inte en enda sjuktimme på typ 2 månader..."buhu,buhu.. jag har inte en sjuktimme sen feb-07!! men så är jag en kille oxå, lite tåligare så att säga ha ha ha ha

2010-02-07 @ 21:04:26
Postat av: Prinsessan



du är ett MONGO Micke man ja tycker om dig ändå <3

2010-02-08 @ 07:17:19
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Micke

Löv jo to!

2010-02-08 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0