Hurghada hemgångsdag!

Va pigg som en lärka och steg upp innan tuppen älsklingen va LAGOM glad!

Åt frukost så att vi skulle hinna käka innan vi åkte igen innan 11 man MÅSTE vara smart!

Strosade runt det sista sa tack å hej till alla.

Checkade ut.

APOLLO är ingen kanonreseledare direkt då det uppstod lite krångel redan vid bussen. Sedan kördes vi till en GRÖTIG flygplats där INGEN visste va ett kösystem var... Jag BRANN av ilska dock gjorde vi nog det alla 4 D höll på att få dåndimpen tror ja!

Då vi trodde vi skulle få åka skulle planet bli försenat med 3 timmar TACK FÖR DEN sedan ångrade dom sig å lät oss stiga på 5 minuter efter bra där...  dock kom vi iväg ca en timme för sent.

På hemresan höll dom på att neka mig mat men då jävlar tog mitt familjehumör vid å jag förklarade för spanjorskan som serverade mitt käk ( eftersom vi fick ett nytt plan ) att det kommer att ta hus i helvete om hon INTE ger mig min mat som vi för övrigt fick kl 20!!!  JÄVLA FLYGHELVETE!!!
¨
Först kommer dom ju ut m barnmaten å det är kanon för då slipper man onödigt griniga ungar men sedan kunde dom fan kommit m käket å INTE m drickavagnarna å allt annat krafs!

Jaja vi kom hem iallafall..

Där stod hon!!! L min bästaste vän i hela världen min syster min gogumma min fantastiska L!!!   Sprang med väskan mot henne å grät nästan av lycka!
Va så underbart att träffa henne insåg då att jag saknat SVerige så enormt mycket!!!!!!

UNDERBARA snö å kyla älskar snö!!!!!!!


Detta va lite av min resa hoppas läsningen dög åt er om det är något ni undrar så fråga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0