Hurghada dag 9

3 Dec fredag

 Vaknade tidigt och åt frukost. Begav oss ut mot vårt älskade rev igen. Snorklade så pass länge så att det började läcka in lite väl mycket vatten i mitt cyklop blev irriterad som fan å steg upp å la mig för att steka i solen med T istället. Min kärlek blir gift med mig i sommar men just nu är han gift med havet då han är mera under ytan än uppe på land. Han stormtrivs så det blir till att ta RIKTIGT dykcert i sommar så vi kan gå ner med tuber om ett år då vi åker ner igen.

 Läste lite up min nya bok HÅKAN NESSERS – Maskarna på Carmine Street åter igen har han skrivit en bästsäljare. Grymt bra författare som aldrig slutar förvåna mig med sina spännande böcker det går knappt att släppa taget om dom trist nog hatar jag att läsa då jag ligger ner å solar så jag läste till slut ut boken på rummet. Mår illa av att läsa vid vattnet å JA JAG ÄR KNÄPP!

 Klev dock upp å gick 15 meter till våran favvo restaurang igen och käkade lunch inte ansträngande precis att behöva klä sig å gå så lite för käk. UNDERBART! DOCK SJUKT IRRITERAD på alla jävla turister som inte fattar att man klär på sig. Undrar just om dessa jävla piss ryssar å tyskar går i sina SPEEDOS med sina hängpungar alt sina feta späckvalsmagar å sin baddräkt till den lokala restaurangen hemma där dom själva bor.... skulle dock inte bli förvånad då deras IQ troligen är lika låg som deras respekt fr andra individer.... Jävla idioter.... denna resa fick mig att se ner MER på RYSSAR Å TYSKAR än innan dock inte alla. Men dom flesta på detta hotell V berättade att ryssfittorna klädde sig som horor och betedde sig som små bortskämda slynor/pappas flicka på hennes hotell oxå... FY FAN för er som inte kan bete sig!

Vid 14 va vi nöjda för dagen och begav oss åter igen mot rummet.

 Vid 17 kom T och D över och försökte tömma sin knäppa kamera som hade en funktion som gjorde att den tappade alla bilder då man tog ur batteriet stackars D blev ledsen. Vi 3 andra tyckte synd om honom han som hade ansträngt sig.

 Vi käkade middag och efter det rökte jag och D en Shisha på hotellet i East Bars lounge denna hade en lagom mild smak. Dock är ju D en inbiten Shisha rökare då han gjort det en gång i veckan i flera år med sina polare hemma i Sverige.

 Gick sedan till rummet och läste ut min älskade bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0