Hurghada dag 4

Söndag 28.e

 Vi klev upp kl 02.... LAGOM sega men det gick bra då vi båda var förväntansfulla och glada. Vi delade en apelsin packade en väska och drack lite vatten gick sedan till receptionen och bad om våra förbeställda frukostpaket.

Öppnade dom dock inte SUCK SKITFRULLE!!!!

Klev på bussen kl 03 fick veta att vi bara skulle bli 31 stycken på en buss med 50 platser PERFA!!!

 På våran buss satt under HELA resan en man i 35-40 års åldern som påminde om BORAT med en MP5-K alltså en MP5.a fast en kort modell som påminner mera om en pistol än ett automatvapen. Riktigt frän sak. Han va lite ballare än en polis så han följde med BARA för att denna dag vi åkte va det SJÄLKLART STORT val i Cairo å alla skolor va stängda så det skulle vara mer folk ute på gatorna än vanligt. Så hans vapen kunde ju vara lämpligt att ha med. Vi slapp alla kontroller behövde inte lämna bussen som alla andra under resans gång då han bara viftade med sin bricka av nått slag å sitt vapen... eller nja jag vet inte om han hade nån bricka men han hade en ”men in black” kostym på sig i mörk blått å såg skitviktig ut hehe.... ( TÖNT ) men farlig tönt med vapen.

 Vi åkte iväg sov en del men såg även det största vindkraftverksanläggningen jag någonsin sett det va över 1000 stycken å FAN va fula dom é å SÅNNA vill dom sabba Sveriges skärgårdar med.... MERA KÄRNKRAFT istället era förtappade jävla MUPPSVENNAR!!!

JA kernobyl HAR hänt en gång men det va på 80 talet kom över det,,,,,!

Kärnkraft är trots allt en av världens bästa energier!

 Vi stannade å åt frukost å det kunde jag gott ha varit utan det va BLÄÄÄÄ

Inte hjälpte det att jag hade fått knas med magen dagen innan heller...SUCK... så ni kan ju tänka er hur kul det är att gå på en SNUSKIG toa å få PORTIONERAT med toapapper....SNÅLA JÄVLAR fy fan.... U land.... MUMMEl.....

 Då vi började närma oss Cairo såg vi det fruktansvärt äckliga molnet ovanför.... ALLA avgaser det va skrämmande... Å sedan då guiden berättade om alla cancersjukhus gjorde detta inte saken bättre :-(

 Sedan kom första olyckan :-( Den andra jävla bussen hade gått sönder å va händer då? JOOO då får vi deras turister.... ioförsig bara 10 stycken men ändå VILKA fick vi jo de flesta som va i sämst skick vilket gjorde att det va DE som va stoppklossarna under resan.... LAGOM kul å betala för det liksom.... MUMMEL IGEN..... stor-mega-fet-jätte-SUCK!

STOCKNINGEN å i detta yalla yalla land så är det helt okej att krocka hejvilt.... Så OM man krockar så är det den som hinner TUTA först som blir UTAN skuld så om bil blå kör in i bil röd å bil blå tutar först så har han köpt sig fri från skuld.... SKITLAND som sagt,,,

 Sedan kom vi fram till museét och där blev jag riktigt dålig höll på att svimma å jag behövde verkligen ( ursäkta språket ) SKITA ordentligt... Så jag gav upp vandringen med guiden och gick iväg å betalade för att få gå på toa jag förklarade att jag behövde MYCKET papper trögfattad som kärringen va så fick ja NÄSTAN för lite men men jag sket BOKSTAVLIGEN tarmarna ur mig! Hade dom inte suttit fast så hade dom varit utanför min röv alltså... FYYYY FAN va det stank å jag HÅNLOG åt kärringarna som stod i kö efter mig HEHHEHEHEHHEE sweeet revenge för att dom trängdes som fan i kön utanför hehe tyska fittkärringar hehehehhe NJÖÖÖT till fullo då... PINSAMT bara då det VERKLIGEN LÅTER då man skiter som en häst!

 Efter detta va jag matt å satte mig åt sidan och bad vår svenska guid om vatten satt å såg ynklig ut i ett hörn medan de andra trampade runt med vår egyptiska guide. Hon sa förövrigt att jag såg TYPISKT skandinavisk ut som en svensk vikinga kvinna med min långa klänning å mina flätor. Min sambo sa sedan att hon spanade in mig hela tiden å log för sig själv så troligen va hon flata som de flesta kvinnorna i detta land som får stå ut med sina män ändå för att inte bli stenade men då har de homosexuella männen det oxå lika synd om dom som verkligen inte vill ha en kvinna vid sin sida i sängen men som MÅSTE... :-(

 Då jag vilat lite så betalade jag och T in oss för att se de verkliga balsamerade mumierna av alla kända döda Faraoer och drottningar COOLT 50 graders nerkylda lik hehe-... Nästan alla hade dåliga tänder stod det i deras beskrivningar... NO SHIT.....! Lagom fascinerande att se kroppar som legat sådär i nästan 600-1000 år.....!

 Efter museét så bar det iväg till restaurang sfinxen den 2.a intressant val av namn då jag undrar vad som hände med den första?!?!! Maten på denna restaurang va för övrigt SKIT förutom min pasta å så kallad köttfärssås som va som vatten.... DOCK ätbar men de andra i vårt sällskap dog hehe.... Efter detta stopp va D dålig i magen... stackarn killar blir ynkliga då dom blir sjuka på samma sätt som oss kvinnor men männen tar det sämre än oss på nått vis... knepigt MEN sött. ( Tror att det OFTAST beror på att deras mödrar daddade med dom då dom va sjuka som små hehe )

 Efter den bedrövliga lunchen som även blev vår middag till vårt stora förtret va det dags att åka upp till pyramiderna... SÅÅÅ B att dom låg bakom ett bostadsområde å inte så avskilt som man tror å har sett på film...

 Tänk er GLOBEN å att husen va 50-150 meter bort bara,,, trist faktum men SHIT va dom va stooooora! Man kunde betala för att få gå in i den lilla av de 3 främsta men jag ville in i cheops,,, men självklart har folkslaget jag HATAR mest i hela världen efter denna resa... ALIAS RYSSJÄVLARNA köpt upp ALLA biljetterna.... JÄVLA AS dom är alltså... Jävla piss kommunister.. har alltid varit å kommer alltid vara.... Man borde fan spotta på dom......

 Fick en hel del snygga bilder dock lite besviken på dom som jag är själv på då jag bad om EN VISS TYP av bild å min älskade blivande man knäppte åt helvete MEN JAG ÄR INTE BITTER..... SUCK...

 Ringde mina älskade morföräldrar å berättade vart jag befann mig varav dom tyckte det va häftigt, sjuklig skillnad oxå då vi hade 30 grader varmt å dom -15 och 7 dm snö...... Hummmm tror dom va lite avundsjuka.... Dock blev knäppa paret VI sjukligt sugna på att åka skidor haha.

 Efter dessa mästerverk så fick vi åka ner till Sfinxen den är FIIIIIIIIIIIN vill ha med hem men antar att den skulle bli för dyrt då den kommer gå som FET övervikt...

Tog en del fina kort även här..

 MEN ÅTER IGEN kan inte dessa jävla SKITKARLAR/KILLAR/APOR lämna mig som turist OCH kvinna ifred!!! Om jag står med en NIKON D5000 TROR DOM PÅ FULLASTE ALLVAR ATT JAG SKULLE LÅTA DOM TA I DEN ENS NUDDA DEN???? Å stå för FAAAN inte i vägen för mig då jag skall fota den!

 Intressant att våran svenska guide jämförde att vi hade stenålder då dom byggde sina pyramider att dom gjorde masker av guld till sina döda då vi sprang runt å dödade djur med spjut... JA dom va bättre då kanske FÖRUTOM att dom PLÅGADE ihjäl folk som DOG DÄR DOM STOD när dom släpade den där ENORMA STENBLOCKEN till pyramiderna å att deras farao sket fullständigt i hur många som dog eller NJA han blev lite sur då det tog några xtra minuter för att få upp en ny självmordskandidat som skulle bära vidare...

 Ja dom va bättre då kanske men sedan stoppades de flesta av dem i sin utveckling och vi har trampat förbi med STORMSTEG! Så kyss er i arselet med att vi va barbariska och sämre än dom!

 Å NEJ för er som tror det jag är INTE RASIST för fem öre jag anser att man skall behandla folk med respekt...

 Å det är INTE RESPEKT att bjuda min man kameler för MIG som kvinna... Det är heller inte respekt att ropa LUCKY MAN alt kalla mig olika kända kvinnonamn å en liten skit till 14 åring anar inte hur fet smäll han höll på att få då han kallade mig SHAKIRA för i helvete HORUNGE jag vill inte bli jämförd med en anorektisk subba som klär sig som en hora! LAGOM IRRITERANE!!!!

 Efter att detta va färdigt så gick vi en gata ner och klev in i en jättetrevlig miljö som en man ägde och drev med sin familj där man kunde handla parfym ÄKTA utan tillsatser som alcohol å skit som vi har i våra. Riktig häxbryggd alltså ;-)

 Så min älskade handlade en av sina favoritparfymer och en VICKS-luktande en som kunde användas i aroma lampan eller bara andas in då man är förkyld el liknande.

 Sedan bar det iväg hemåt mot Hurghada igen... Å vad tror ni händer?

JO SJÄLVKLART då resan till Cairo sabbades å vi fick en hel jävla timme mindre så hade en lastbil tappat HELA sin last över vägen.... JÄVLA IDIOT!!!! Så hemresan blev typ utan mat å klockan va MASSOR så vi blev nästan 2 timmar sena hem oxå FY FAN va arg jag va över detta.... Vi stannade jättesent på det FINFINA ( å ja jag va ironisk ) väghaket där vi åt frulle på morgonen å fick köpa något attt tugga på å min älskade å jag blev sugna på pizza men den smakade fan å min mage rasade återigen..så jag fick springa 3-4 ggr på busstoan LAGOM KUL.... fy fanken va detta SÖG!

 Kl va väl ca 00.10 då vi äntligen kom hem igen,,,, typ 1-2 timmar senare än tänkt...

 Men men nu har man sett pyramiderna å deras beskyddare. Häftig upplevelse.



DÄR borta i hörnet till höger syns inte i bild har vi lokala ICA å by the way där är en pyramid!




Söta killar valdagen till ära!



Människorna ser ut som myror i jämförelse....








Å NEJ jag bryr mig inte om att lägga upp de bästa bilderna då de är MINA ni som är intresserade att se fler åk förbi själva vettja ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0