Hurghada dag 13

7 e Tisdag

 Längtar fortf hem,,,,

Frukosten bestod av att sno käk...

 DOCK hade min kissemissmamma flyttat jag blev ledsen... fan jag har skrämt bort henne..... jag som bara ville att hon skulle ha mat å vatten... Dock flyttar mödrar då dom känner sig otrygga så det borde jag ha fattat....

 Dock fick de andra kissarna massor med mat nu då mammsen inte kunde få nått...! OJ så glada de blev jag är FETT POPPIS!

 Kl 10 hade vi massagetid NICE även denna gång!

När jag blir rik så skall jag köpa ett stort hus alt en stor lägenhet ¨å bygga in en turkisk bastu! Ångbastu är sååå sjukligt skönt. Idag blev jag masserad av en grövre tjej som va hårdhänt sååå skönt! Dock kände man sig mörbultad å inte som jag å V säger ”knullad” efteråt. För då jag fick massage den 26.e kände jag mig knullad kåt å galet sugen! Nu bara avslappnad å genomkörd! GRYMT skönt! Förklarade då dom frågade om vi återkom imorgon att vi drar med oss ett helt gäng folk hit ner om ett år å ser till att dom verkligen tjänar stålar på sin massage/spa verksamhet. Jag ÄLSKAR denna lyx och min kärlek är lika galen i det som jag trots att han inte säger det. Men det syns på honom jag fattar inte att ingen tjej skämt bort honom med sådant här innan. Skrämmande,,,,!!

 Efter massagen käkade vi lunch och sedan tänkte jag lägga mig att sola vid barnpoolen då det blåste för mycket på piren och runt poolen va det fullt. Då jag precis skulle lägga mig så kom KÄRRINGEN FRÅN HELVETET den där jävla subban som är runt 60 å har hand om Mickey Mouse club vid barnpoolen utanför v¨rt rum. Hon förklarade att detta va barnens enda tillflyktsort på hotellområdet å att stolarna var avsedda för barnen.,. JÄVLA SUBBA det är 8 solstolar här å hon hade 2 tyska skitungar att valla runt ingen va intresserad av att lämna sina barn till denna häxa så va fan hade det gjort om jag hade fått låna 2 stolar... Ungarna intresserade sig inte ens för dom... Detta resulterade i att jag blev riktigt förbannad och gick halvt bärsärkargång jag svor och sa precis vad jag tyckte då min älskade försökte lugna ner mig. Gick än en gång runt hela stället men inga solplatser fanns där man inte skulle få öroninflammation... FYY FAN FÖR HITLER den värdelösa jävlen utrotade fan 6 miljoner oskyldiga människor! Han kunde väl för FAAAN ha tagit hennes familj ENBART istället så hade fittan inte funnits FAN va bra det hade varit.... jävla subba..... Belsen Irma kärring jävel,,,, PGA henne gick min korsordstidning sönder oxå...... DÅ den plötsligt blev i 2 delar för att det blåste så förbannat å jag sköt en packning då jag försökte lösa korsord i värsta jävla STORMBLÅSTEN KÄRRRRINGJÄVLEL brinn i helvetet!!!!! Borde ha förklarat för henne att JAG INTE HADE BESTÄLLT BARN TILL MIN SEMESTER ULLAREDBARNEN som dock va svenska fula OUPPFOSTRADE ungjävlar sprang runt runt å ena killen retade gallfebern på sin fula syster som skrek halva våran första vecka.... utanför vår uteplats! Sedan lekte var å varannan jävla unge oavsett etnicitet i metalldetektorn i receptionen utan att deras föräldrar sa nått,,,,, Alla andra jävla barn sprang framför fötterna å fällde mig hela tiden både vid maten och ta mig tusan ÖVERALLT!

JAG HATAR ouppfostrade jävla ungar!!!!

Jag har heller inte beställt att byggnadskillarna skall börja bygga gjuta å banka å slå kl 07 på morgonen utanför vårt rum... Jag har inte heller beställt äckliga rysshoror som möblerade om mitt i natten där på min första vecka. Inte beställt att ryssasen köpt upp alla biljetter å får fan allt gratis pga en dammjävel dom hade byggt åt Egyptens befolkning så att dom fortf står i skuld åt dessa jävla as till människor. OCH jag har inte bett om att få se TYSKA FLÄSKBERG i bikini med en GENOMSKINLIG sarong vid lunchen varje jävla dag!

 Men det är ju jävligt bra att Belsen Irma anser att BARNER skall få en egen tillflyktsort! Jävla piss kärring...

 Efter detta fick jag psykbryt å slängde mig i poolen å svalkade av mig BOKSTAVLIGEN då man höll på att frysa sönder då man skulle upp igen för all blåst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0