Hurghada dag 12

6 e Måndag

 Gjorde en vattenskål av en stor pet vattenflaska som jag klippte sönder åt min söta kissemissmamma gick sedan och åt frukost å snodde med mig mat.

 Gick sedan till rummet å delade bitarna så att hon slapp vänta på att jag rev bitar åt henne. Gick dit försökte smyga då personalen INTE gillar att man matar dom å hoppade snabbt över muren in till henne. Hon kom fram direkt å började hungrigt äta. Vattnet brydde hon sig inte om... Men men hon drack säkert då jag gick.

 Matade de andra katterna oxå...dom va oxå hungriga vi har flera kullar runt om vårat A-block. 4 stycken som är lite större 3 som är revir elaka som bara den som är mindre å så en annan ännu mindre familj som fortf har sin mamma med sig. De 2 första kullarna är ensamma utan morsa då dom är för stora trots att dom i mina ögon är små. Typ 3 månader vs 5 månader.

 Kattmammorna här är dock RÖD/ORANGE vita vilket är knepigt då dom inte finns med den färgen hemma i Sverige. Tror även det finns sköldpaddsfärgade hanar här. Mycket mysko dock säkerligen pga inavel,,,

 Skit samma jag å prinsen skulle vilja vara rika så vi kunde ha en egen farm med kissar DOCK skulle vi kastrera alla våra. Det är djurplågeri att inte göra det!

 Denna dag va blåsten förjävlig! Gick inte att snorkla eller med tanke på vågorna så försökte vi inte ens... IRITERANDE som fan.... suck å den skall hålla i sig i 72 timmar blir kul på safarin på onsdag.......

 Lunchen åt vi trots blåsten ute på våran pir.

 Käkade pannkis igen med prinsen och T till mellis vid 16 fan om ja inte slutar käka så många kommer jag se ut som en flodhäst!

Detta får bli sista gången jag äter pannkaka här.....!!!

 Kvällen bestod av middag och att jag läste ut boken som jag lånade i deras bibliotek. Boken hette: Framgångens Pris
http://www.boksidan.net/bok.asp?bokid=3646
 Klart värd att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0