Hurghada dag 10

4.e Lördag

 Käkade frulle.

 Gick ut på piren och snorklade och solade lite.

 Åt sedan lunch.

 Gick till rummet som siesta.

 Strosade runt hotellområdet och njöt av dess utsikt.

 Åt ”mellis” vi 16 pannkisar huuuur gott som helst men livsfarligt för kroppen då man inte kan sluta äta dom hehe med honung och florsocker KALORIBOMB yes yes!

 Kunde inte hålla mig längre så på tillbakavägen till rummet gosade en kisse halvt ihjäl mig ååååååh jag vill ta hem henne till Sverige,,,,, nja vill nog ta hem typ alla kissemissar här på hotellet till Sverige.... sååååå fina trorts deras hud åkommor och att en av lill killarna är BLIND han har 2 stora röda hål bara rätt in och man ser inte nått spår av ögon alls,,, 





ÅHHH min favorit vill vill vill ta hem till Sverige!! den blinda JA!






Vid 18 kom V hit igen och vi gick åter igen till receptionen och betalade för att hon skulle få äta middag med oss denna gång krånglade dom till det å sa att middagen utan dryck kostade 110 pund å då frågade vi va drycken kostade varav dom kom fram till att en cola kostade 8 pund... jävla krångelputtar!

Så V betalade och fick ett kvitto på 118 pund och vi fick vakteskort till en av matsalarna varav jag förståss ville sitta i våran favvo restaurang som är den 3.e alltså Four Seasons för i den sitter minst folk å ingen röker.

ÅHHH saknar Svea rikes rökförbud... åhhh inser hur bortskämda vi nu är med det för jag saknar det så!!!

 Efter käket hängde V med oss å handlade sina saker i våran affär. Hon hjälpte mig även att välja ut en bra Shisha tobak och hon snäste av säljaren och dömde ut deras kol då hon sa att det va skit. Så det får jag köpa i Sverige när lusten faller på. Hon följde även oss till en JOBBIG jävla butik på baksidan av våran butik där dom hade större ED HARDY kopior. V är en tuff förhandlare och lurade säljaren genom att säga att jag och T va fattiga hemmafruar utan arbete. I T´s fall stämmer det bättre än på mig då hon faktiskt är arbetslös. DOCK irriterade det nog oss båda att bli kallade hemmafruar haha DET fick V äta upp sedan jävla kärring ;-) Vi fick dock varsin luvtröjja för 450 pund för jag orkade inte med att höra V pruta mer OCH jag torr inte killen skulle gå ner mer heller då han började på 630 pund. Jag betalade dock 250 för min då jag faktiskt HAR ett jobb.

 Efter shoppingen kysste jag min prins å satte mig sedan i taxin med V å åkte in till Marinan och rökte Shisha och drack Cappuccino och åt en STOR banansplitt åhh så gott det va å så råkade vi röka 2 pipor vardera. Började dock må illa nu av det så jag tror nu att jag klarar mig LÄNGE utan vattenpipa.

 V ville inte åka hem då hon trivs här förstår henne såååå underbart klimat här!

Om jag varit singel och utan min älskade prins så hade jag nog lätt kunnat flytta hit å dela lya med henne å även min älskade väninna Wilda som tyvärr blev kvar hemma i Svea rike denna gång men hon följer förhoppningsvis med nästa år.

 Sent så kom vår chaufför och skjutsade hem oss dock körde han hem V först å hennes hotell låg verkligen bakom arslet på FAN då det verkligen låg på en bakgata med 3 herrelösa hundar utanför...... usch... lider med henne.

Så jag fick sitta i baksätet ensam med min chaufför hem till mitt hotell. Kände mig som Carrie i Sex And The City... Det kändes som en film. Älskar verkligen den serien å andra filmen där Samantha röker vattenpipa får mig att le brett!

 Kom hem till mitt hotell 23.30 då vissa tycker att klockan bara är barnet men eftersom jag å min älskade brukar somna vid 21 här nere så va detta sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0