http://www.fujidirekt.se/

VILKA JÄVLA SOPOR!

Jag har haft krig nu med dom..... SUCK säger jag bara..

JAG den 16.e
hejsan har nu suttit i eran värdelösa telefon kö i över 20 minuter ruttnade ur och hoppas ni kontaktar mig då jag beställde mina julkort den 10.e och nu är
det den 16.e LIIITE brådis att få dom när man skall skicka dom senast IDAG..Är INTE imponerad utan riktigt förbannad om jag skall vara helt ärlig....
MVH ***********


SVARET:
Hej ******.Normal leveranstid på jul- och temakort är 7-10 dagar. Vi har längre leveranstider än vanligt inför jul och jag förstår att du vill ha dina julkort så snart som möjligt, men dessvärre är de inte utskickade från oss än.Tack för att du anlitar FujicolorMed Vänliga HälsningarKundservice

JAG
min vänina beställde samtidigt och hon har fått sina och det va JAG som rekommenderade er!
 Känns ju sådär....


SVARET:

Hej igen ********.

Posten har ganska bra marginaler på sitt "sista-datum" för julkort, men om du vill reklamera julkort och frimärken är det helt okej. Det är viktigt för oss att du blir nöjd i slutändan.

Skicka isåfall bilderna i ett kuvert till:

FUJICOLOR
Svarspost
20494741
110 01 Stockholm

Du behöver inte frankera brevet.



JAG den 20.e:

Detta är sanslöst...
 
Det är 4 dagar kvar till jul å jag har inga kort än....
 
När jag för första gången bestämmer mig för att skicka julkort nu då jag äntligen börjar gilla julen igen efter att ha skottat ner båda mina föräldrar inom en 6 åprs period så SABBAR NI ALLT! 
 
Å nej jag vill inte ha något jävla svar av er att jag kan skicka tillbaks dom för om jag hade vetat att ni va så OTROLIGT undermåttligt dåliga så hade jag ALDRIG beställt från er!
 
Å nu är det ju så att jag beställt julfrimärken oxå BARA för att jag skulle hinna få fram dom innan jul....
 
Å det har ni ju OXÅ sabbat!
 
Jag förutsätter att jag får kompensation för eran USLA service på att leverera det ni säger att ni skall levera i TID inte vänta över 10 dagar detta är ju sanslöst!
 
Så nu undrar jag HUR ni skall kompensera mig som fruktansvärt missnöjd kund då jag som sagt FORTFARNADE INTE fått mina julkort!!!!!???!!!!???
 
///************



Å DOM SVARAR!!!!!!!!!!!!!!!

Hej ********.

Beklagar självklart att du inte har mottagit dina julkort än, men din order gick från oss 17 december, därefter kan vi inte styra när den levereras.


Tack för att du anlitar Fujicolor
Med Vänliga Hälsningar
Kundservice
www.fujicolor.se





VARAV JAG SKREV:

OM ni dessutom som ni säger skickade min order den 17.e DÅ FÖRUTSÄTTER jag att ni skickade VANLIGA frimärken och inte julfrimärkerna som skulle ha postats senast den 16.e sedan blir dom inte lika viktiga för posten dom har efter den 16.e LÄGRE prioritet...
 
Eller gjorde ni TOTALT fel där oxå?
 

SVARET:
Nej vi säljer inte vanliga frimärken.
Leverans "innan jul" betyder precis som det står; leverans innan jul, dvs under denna vecka. Att posten inte levererat dina bilder kan jag endast beklaga, du har som jag tidigare skrivit, rätt att reklamera dina frimärken och även dina julkort om så önskasm, vi kommer då kreditera dem från din faktura.




Tack för att du anlitar Fujicolor
Med Vänliga Hälsningar
Kundservice
www.fujicolor.se














ALLTSÅ jag undrar nu hur jävla DÅLIG service kan man ha??   alla de andra 3 som beställde har fått å postat sina julkort...hur fan tror nu dessa idioter att jag känenr mig?

JO det kan ja säga... DET SKITER DOM I....!


Kommentarer
Postat av: T

Fan vad tråkigt!

2010-12-21 @ 11:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0