GRATTIS PAPPA


Jag kan tyvärr inte ringa dig å säga detta då du finns

i en annan dimension men ja kan skriva, känna, önska och tycka...

Det finns inga ord i världen som räcker till då jag skall försöka

förklara hur mycket jag saknar dig och mamma...

Idag skulle du ha fyllt 53 år...  jag skulle kunna göra VAD SOM HELST

för att få krama om dig å säga grattis pappa....  

Men jag får göra det här istället...

GRATTIS pappa hoppas MAMMSEN pussar sönder dig idag på DIN DAG!

Du får en av dina favoritlåtar som present iallafall vare sig du vill ha en

present eller inte.

Själv kan jag inte få det jag önskar mest i julklapp för ni finns inte så

nära till hands men jag önskar/hoppas att ni är mig nära och vakar över mig.

Mina älskade skyddsänglar  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0