Bröllop!

Ja då sitter man med bröllopslistan igen då...

FAN va jag hatar att ha en LIMIT på folk!!!!!

Alltså jag har lite svårt för det där med folks respektive,,,,    om man inte känner dom så är det svårt.. att träffa dom EN GÅNG gör inte att jag bjuder dom på mitt bröllop då det FINNS en LIMIT!

Jag vägrar låta folk ta med sin kille/tjej å att jag får STRYKA folk jag umgås med JÄMT GLÖM DET!

Om man har vänner som byter partner hela tiden så är jag ju inte så sugen på att bjuda *vän + en* det finns en limit på stället vi skall ha en lokal som tyvärr har limiten på 70 å nu har jag hårdbantat listan å jag är på ÖVER 70...

Jag kommer göra inbjudningskorten å skicka ut dom nu efter jul å dom som inte får kort får ju jättegärna komma å kika på oss då vi gifter oss MEN dom som inte får kort kan inte få komma på middagen å festen för det finns inte plats!!!   DET ÄR INTE jag som bestämt mängden på folk i lokalen utan det har ju med deras säkerhet/uthyrning att göra.

FAN jag gifter mig en gång å jag måste tänka på vilka som kommer bjuda mig på DERAS stora fester å bröllop FÖRLÅT men jag MÅSTE kunna få dra en linje jag oxå!




Kommentarer
Postat av: Staffan Westerström

Lisa, älskade vän !



Det är ditt/ert brölopp och du behöver INTE ursäkta dig. Du bestämmer vilka som du vill ha kring dig denna dag och du bestämmer hur många. Detta är inget unikt, det gör alla som gifter sig.

2010-12-16 @ 13:45:59
Postat av: Tove

Håller med Staffan. Det är ditt bröllop, det viktigaste är att du får en kanondag, kanske Prinsen också :-)

Så eftersom jag inte planerar att gifta mig väntar jag mig ingen inbjudan :-) Och, det vore helt okej!

Puss

2010-12-16 @ 16:17:15
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0