DEPP ist för PEPP--..

Jahaja då va det ett faktum då...

Står på vågen var å varannan dag,,,

FAN!!!!!!!!!!!!!!!

Har ingen lust längre....

Väntar på att det skall bli 10.e sept så jag får åka å få svar på mina frågor....

Hoppas nu att sjukvården duger något till...

Somnade som en stock igår såg världens sämsta film innan med min prins han sa att den troligen va skit men men envis som jag är så ville ja tita å HAHA va den SÖG!

http://www.hbl.fi/text/kultur/2008/2/8/d9941.php

Får se vad denna dag har att ge nu,,,

Börjar ångra mig att jag bett mina arbetskamrater påpeka att jag blivit fet för nu känner jag mig verkligen så
då var å varannan säger det då dom går förbi eller klämmer mig på magen...

Fan idiot man é...

Kommentarer
Postat av: Tove

Du är inte fet.

Du var smalare förut men du är inte tjock.

Du är fin som du är och det tycker prinsen också.

Synd vi inte kan träna ihop.

2010-08-29 @ 00:14:28
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0