Akvarium bygge

Jag blev förhäxad igår....

Jag Följde med min vän J å kollade på fiskar på Bromma Zoo. 

Han köpte ett litet extraakvarium eftersom han redan har ett på nästan 200 liter och i det lilla extra skall han ha sin störda och elaka krabba i och 2-3 fiskar till som krabban är snäll på...

Då jag gick där blev jag oxå sugen....Väldigt sugen...

Å så slog det mig! katterna alltså mina BARN borde få ett akvarium så vad gjorde jag...jo shoppade loss...

Ett litet start-Akvarium på 60 liter lite stenar lite växter och så en dödskalle... hehe

Nu är det igångsatt och nu är det bara att vänta några dagar till en vecka innnan ja kan köpa fiskar.






Så,,, vad tycker ni? fin å morbid va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint gumman!! Wow! Alldeles lagomt, jag vill också skaffa nåt sånt:-)

2010-08-26 @ 09:29:54
Postat av: Majso

Så jävla fränt,helt enkelt UNDERBAR!När fiskarna kommer i är det bara att testa nya kameran oxå.För det va väl därför du fixade akvarium va ;D

Kram!

2010-08-26 @ 11:01:58
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Tove

Hehe, katterna kommer nog tycka det är lite som att leka med maten att ha ett akvarium :P

Men det var ruskigt läckert :)

2010-08-26 @ 11:04:35
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0