Kaffe å en cigg fast....utan cigg :-)

Jag tjyvrökte några gånger när ja va liten kicka men kom tidigt fram tilll att cigg inte va mig grej.
Min mor rökte för 2 så jag behövde liksom inte :-)
Det är intressant det där m folk å sina cigg.
Morsan rökte alltid pappa gjorde det aldrig..... MEN dum som han var så började han 3-4 år innan han dog... 

VARFÖR börjar man röka på gamla dar då har man väl liiite för lite fritid eller? 
Alltså nu hade ju inte farsan nån fritid sista åren men ändå VARFÖR cigg?  Blääää inte prinsessigt!

Så idag har jag å min väninna M suttit på min uteplats och myst jag m kaffe å hon m kaffe å en cigg :-)

Kommentarer
Postat av: Majso

Det kunde typ ha varit jag.(M)

Fast det funkar ju på andra sätt oxå!

Härligt med "nya" uteplatsen,avis jag???

Bara jävligt mycket!!!

Kram

2010-04-26 @ 16:34:01
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Tove

Tror det är för att få fler raster på jobbet.

Hörde det av nån. Rökpaus..

Korkat förgifta sig för en paus. Rök chokladcigaretter lr nåt...

2010-04-26 @ 22:16:08
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0