*Underbar Morgon*

Att vakna upp och se min A vid min sida gör mig varm i hela kroppen ♥

Ingen har fått mig att skratta och le som han, ingen har sett mina behov och jag vågar nästan svära på att ingen sett hans innan heller.

Du och jag är magi älskling ♥


Lagar matlådor just nu och dricker kaffe.
Jag va helt slut igår, sov typ bort hela kvällen medans A nördade vid datorn ♣
Så nu har det kokats makaroner, stekts korv och tinats grönsaker :-)

Har nu katten Rusa i mitt knä som bökar runt och är sur för att jag inte sitter stilla vid datorn ♥

Börjar jobbet kl 09 har ingen direkt lust men jag har ju mina ev 2 veckors semester att se fram emot om en månad så då får jag vila kropp och själ.

Är grymt sugen på att dra en all inclusive utomlands och ligga på en strand och pilla navelluddmed min älskade A. 



Typ nått sånt :-)

Kommentarer
Postat av: Eva Jonsson

Hej du är för rolig du Lisa med ditt navelludd du har då ordförråd som nästan ingen kan slå. Haha va du är kul Mvh Eva

2009-12-06 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0