Tisdag


Planeraren va på kanon humör vilket gjorde att vi fixade å trixade lite sedan hade jag det knepiga passet kvar men 1 x-tra pass till :-)

Arbetsnarkoman ja tack ;-P  Funderar på att ta ett till x-tra jobb, kan ju vara bra å ha eftersom man vill ha MASSA saker ♥

Känner mig helt plösligt grymt lycklig, lycklig över att jag har mat på bordet varje dag. Jag har rena kläder att ta på mig. Jag har pengar så jag kan ha semester nu i Januari.

Lyssnar på en låt som min vän N skänkte till mitt liv. Nya favvolåten i hennes liv, jag förstår henne den är bara sååååå fin och ironisk OCH hemsk.
Den handlar om ett folk i väst som alltid skall lägga sig i överallt med sina vapen och deras INTELLIGENS, pyttsan.. 

Undrar om just det loandet gör så att land "kvävs" och att folk aldrig kommer att kunna känna den lyckan jag gör idag över mitt liv.

Jag skänker bara 100 kr i månaden till UNICEF men jag GÖR det iallafall motför många som har råd men hoppar över det...   Varför?

Detta inlägg blev rörigt men ibland blir det bara så :-)

Nu är det dag 2 av 7 sedan *myyyyyyyyyyyys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0