Tisdag morgon...

Bara GRÅTT och TRIST väder ute......
Men i mitt hjärta är det HETT och jag mår bra, tror ja iallafall det känns rätt så bra.
Jag har en underbar prins och idag ska jag shoppa med en underbar vän ♥
Så ja har det rätt så prinsessigt ändå.
Men det vore ju inte helt fel med den där resan faktiskt....    Får fundera vidare på den ett tag till.
Sedan måste jag börja träna oxå fan kan inte ha det såhär. Prinsen blev kär i en lagom tränad tjej nu är han tillsammans med SVULLO.... Suck...

Det är nog det enda som jag mår RIKTIGT piss över i mitt liv... Detta faktum att jag ser ut som fan i kroppen, vill verkligen inte se ut SÅHÄR men har ju inte direkt haft någon motivation detta år.

Om jag verkligen ransakar mig själv så har detta år tagit så fruktansvärt mycket på mina krafter.

Sedan är det faktiskt skit jobbigt att vara föräldra-lös....

Jag saknar min älskade mamma Carina så otroligt mycket. I vår har hon fattats mig i 6 år... 
Det blev ju inte enklare i livet att pappa dog knall å fall på sitt jobb för 1,5 år sedan heller... 

Det sägs att man inte ska se tillbaka på allt tråkigt utan se frammåt, men ibland är det inte så lätt...
Det är inte lätt att känna sig liten ibland, liten och ensam.

MEN nu är jag ju inte ensam utan jag har en egen familj: Prinsen och kissarna sedan min underbara familj hemma i Hälsingland oxå.

Mina mostrar med familjer och mina underbara morföräldrar.

Muffen och Mommo är verkligen underbara ♥

Jag är en tjej som verkligen vet nu vad riktig kärlek är.

Både den med PRINSEN och min familj.

Så trots att "prinsessan" är föräldralös så ler hon nu brett och myser här hemma i Stockholm ♥



Kommentarer
Postat av: Madde

Vi kan träna tillsamans, jag e sjukt trött på att mina härliga ridmuskler börjar förtvina! Förut kunde ja ta min eggen vikt i bänkpress. Nu vettefan om ja ens orkar lyfta armarna.... Ja vill börja boxas igen!

2009-12-09 @ 17:42:45
URL: http://arkona.blogg.se/
Postat av: Erika

men hallååå jag då??? snyft fick inte ja vara med på listan :-(



;-P

2009-12-10 @ 21:54:05
URL: http://famgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0