Tisdag eftermiddag :-)

Nu va dagen snart slut och kvällen påbörjad.
Sessan är helt slut efter denna dagen, känner mig som smör. Fundrar starkt på en "power nap".

Hittade billiga resor till solen då jag va ute å rännde men det gällde ju nu på fredag... suck då kan ju inte jag å prinsen åka iväg juh... Som sagt det stör mig som bara den att VI inte kan åka nu då det är billigt...   *mummel*
Får väl se vad det blir i januari.... Vill verkligen härifrån, långt långt LÅNGT bort från Stockholm....
Får försöka trava iväg och lägga mig i ett solarie nån dag men tror inte det hjälper... Känner mig halvdöd varje dag nu i detta skitväder... fattar inte har aldrig brytt mig förr...Men nu? Fundrar på om livet börjar komma ikapp. Att jag lagt till med olater och börjar bli fet, å mindre än 4 år kvar till 30.... 
MEN så säger min älskade att jag är fin precis som jag är ♥ det får mig att må lite bättre iallafall.

Den kärleken som är mellan oss är nog det starkaste jag någonsin upplevt.
Det känns som att ingenting skulle kunna få oss ifrån varann. Är så otroligt lycklig med min prins ♥ skulle döda den person/personer som skulle våga sig på att försöka komma emellan oss igen ♥

Kommentarer
Postat av: Stocken

Inte fan behöver man åka till solen för att koppla av.

Ta nu en Januari resa till SÖDRA NORRLAND alltså 30 mil norrut från er ungefär, ni är så välkommna hit för att koppla av känna lugnet och käka semlor, vad kan vara bättre än det?? Ja det ska väl varaSEX då men det kan ni väl ha medans semlorna gräddas då.

Jag kan tänka mig att banka till några älg biffar till å med om ni kikar upp hit, helt gratis dessutom. Älg biffar semlor å allt på en och samma dag, de är fan bättre än sol exem och en massa kolsäckar, som ni ändå har tillräckligt av i STHLM.

Tänk på saken, kram på er....

2009-12-08 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0