*The Studio*

Idag vaknade jag tidigt, innan 08 på min första lediga dag, jag som skulle sova ut... Pyttsan...
Så jag klev upp och kollade FB medan kaffet puttrade runt i bryggaren.
Myste sedan upp mig i datastolen med kärlekens 22 tums skärm och fluffade runt på nätet.
Kollade runt på mina vänners bloggar medans det underbara kaffet värmde min morgon trötta kropp ♥
Vid 10 hade jg tröttnat och öppnade dörren till sovrummet och satte på en ny panna kaffe.
Morgon trötta kärleken tassade trött-mösse-sött upp och fick sig en kopp och snodde tillbaks sin dator... mummel, fick ta min trogna lilla Vaio istället och surfa vidare.

På eftermiddan va deet dags för att gå och fota sig inne i stan på TheStudio ♥

Jag hade bestämt mig innan att jag då rakt inte tänkte ta nån töntig bild då man ligger på ett spegel glas, visserö att ja inte gjorde detta.... mummel.... 

Först va kärleken ut för smink han såg sådär glad ut då han blev stylad :-) Själv njöt av synen *hihi* 
Sedan va det min tur, och det är inte lätt att slappna av då en tjej född 89 va nära mina ögon med en massa penslar och kajal å skit..... usch hatar verkligen känslan av då någon kletar en i ansiktet men denna tjej va KANON DUKTIG riktigt nöjd blev ja. Sedan fick jag håret stylat oxå lika som kärleken fick en stund innan mig.
Han blev kanonfin!

Sedan en lång evig väntan igen-.....Lagom kul då man bara hade käkat tidig lunch vilket bestod av Findus Gulaschsoppa med hårdmackor till....   Bara för att fjantiga jag inte ville sa svullen ut mer än nädvändigt om magen.

Fotograferingen gick sådär.... Fotograf tjejen va skitduktig med min kärlek men jag klickade inte riktigt med henne så ja had svårt att slappna av, kändes lite väl tillgjort...  

Så nu har man en skiva med 68 bilder med sig hem för en dyr summa pengar. Men ack så fina bilderna var, trots att jag va motivet hehe. Kärlekens bilder blev KANON vilken HUNK man bor med *mums*.  Dyrt men otroligt härligt att se mannen man älskar riktigt "skina upp" framför en kamera trodde nästan inte det va möjligt :-) Till och med kärleken är NÖJD med dagen *nice*.

Gick sedan och käkade på RICE på Nybrogatan GOTT som alltid.
Åkte kommunalt hem vilket gick bra, både färden in och ut från stan, det tar sig sa mordbrännaren :-)

Hemma igen hos katterna fick man ångest eftersom vi hade glömt att slå igång radion.... men glada va dom ändå :-) Mega keliga tjejer attackerar nu oss vid datorerna får bli soffan med NCIS mys snart med dom. 

Lyckad dag kort å gott.  

Kommentarer
Postat av: gittan backius

Sitter här o småler,mummelstämmer så bra in på mig :D..Du har så gulliga utlägg..Hoppas du får en bra jul nu,tänker på dig ska du veta..GOD JUL Sessan

En stor kram från mig :-)

2009-12-20 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0