Onsdag....nedräkning...

Gårdagen´s eftermiddag sög fet *****....... Tänker inte gå in mer på det men jävla-jobb-arbets-kamrater man har ibland alltså.... Tur man har jobbat med handikappade och utvecklings störda i 7 år så att man har vanan inne då folk får sina utvecklings-störa-jävla-psyk-utbrott.... *MORR*

Jag fick dock höra på kvällen att jag va stark och duktig i mitt arbete av en underbar kollega som skulle kunna vara min mor med sin ålder :-) Det värmde! Idag har dagen lullat på lite bättre på jobbet synd bara att vissa har framförhållning ARSLE rent ut sagt....! men men shit happends, and SHIT always happends to me...


Nedräkningen fortsätter.... onsdag.... nu är d bara tors/fre/lör/sön kvar å jobba 4 dagar sedan 16 dagars FRIHET! Funderar på om det är såhär d känns då man muckar från kåken *hehe* Nepp lite mera mys nu m prinsen och kanske krypa ner å läsa lite bok ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0