MYS!

Idag kommer en av mina älskade kusiner hit ♥ hon och Plupp hennes söta pojkvän :-)
Önskar bara att hon kunde ha med sig sin stora syster oxå då hade ja haft båda mina flickor här ♥
Men min lilla Hanna hoppar sött runt på kryckor :-) *puss på foten tjejen* ( om d inte är hundbajs på den )

Tänk va tiden går fort, känns inte länge sen alls sedan Hanna ( nu 18 ) min äldsta kusin satt i en provhytt inne i en butik i Hudiksvall och skrek "nu bajsar jag" då jag å min mamma va barnvakt.
Känns även som igår när Fia nu 17 år grät sönder sig då min mor möblerade om i deras bestick låda *hihi*

Myser blundar och drömmer mig bort, tänker på min mamma ♥ i April har hon fattats mig i 6 år... tiden går fort.
Jag blir äldre, starkare och förhoppningsvis lite smartare. Jag kan med största säkerhet säga att jag blivit kräsnare iallafall. Då det gäller både val av vänner och i kärlek.

Jag har verkligen allt jag vill ha nu förutom flera mille på banken :-)  
Men men ja spelar inte på lotto heller så den lär ju va en svår nöt å knäcka.
Jag överlever nog ändå ska ni se ;-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0