Jävla fitt jul....

Ursäkta mina ordval i detta inlägg, fast just nu skiter jag i vilket.

Vilken pissig jävla skit julafton.....

Fy fan för att ens tro att man är värd någonting alls...

Fan för att man föddes....

Stod å grät inför kunder på mitt jobb idag pga att jag saknar mina föräldrar så inåthelvete....

Sedan har man hjälpt kollegor idag oxå, för vaddå? Fick ett tack men jag gjorde det för att kollegan skulle hinna in å käka julbord m oss andra, men han skulle hem till sin egen familj vilket är mysigt. Kändes bra att hjälpa honom men det suger att veta att de flesta är lyckliga med sina familjer på jul och själv mår jag som skit, ensam å jävlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0