Jag vill inte vs Jag vill....

Depp blogga, är sådant nyttigt...?

Men ibland kan det nog vara både bra å skönt.

Som nu då jag kände att jag bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE skriva här...

Jag vill inte:

- vara på väg å bli tjock igen,,,,
- må halvpissigt pga vädret som varit!
- vara orolig för att inte få en fin semester nu i januari...
- känna tvång..
- hata längre...

Jag vill:

- kunna vara mitt riktiga jag och inte ha min "stenhårda"fasad....
- bli förstådd utan skik och hot..
- kunna gå vidare med allt som varit innan i olika situationer...
- hitta en plats nära mig där jag bor, där jag kan "känna av" mina föräldrar...
- må så bra som jag gör med mitt ♥ hela tiden överallt, då menar jag att jag vill kunna skratta och le obehindrat. 
- få styrkan att fortsätta på min bok.


Men främst av allt skulle jag vilja krama om min mor och far just här och nu, men det kan jag inte...


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gumman, en sak i taget. Du verkar ju må så mycket bättre nu jämfört med bara för ett år sedan så vänta bara. Snart har du allt du vill ha.

2009-12-21 @ 14:51:22
Postat av: M

Nya tag i januari!!! Vi får se till att peppa varandra ordentligt! PUSS ---<---<---@

2009-12-21 @ 22:56:28
Postat av: Undrande

Hej, jag har skrivit och kommenterat tidigare i inlägget om din mammas man och vad han gjorde med dig. Nu undrar jag om det är det som hände som gör att du mår dåligt och hatar nu? Sen är jag ju som säkert flera nyfiken på boken du nämner att du skriver på redan. Må så gott och god jul!

2009-12-21 @ 23:57:56
Postat av: Prinsessan

Nej det är flertalet saker som hänt i mitt liv, mitt liv har allt annat än varit en dans på rosor. Därav men visst finns han undermedvetet det märker jag gånger då jag känner mig hotad eller trängd på jobbet eller på fritiden exempelvis.

D vore enklare om du lämnade en mailadress i ditt nästa inlägg kommer INTE publicera den så kan du få veta mer om du är nyfiken. God Jul å Gott nytt från Prinsessan :-)

2009-12-22 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0