BLOGGAR....

Vardags-människo-Bloggar... dåliga bloggar och BIMBO bloggar...

Vad är det med dessa blonda puckon som bloggar? Den ena är dummare än den andra...
Själv så är jag ibland väldigt vimsig med mitt "prinsesseri" MEN jag är varken VÅP eller bimbo-blond-pucko-våp-fyllo-patet-silicon-läppinplantats-brud som TROR att jag är nått bara för att jag skriver om min vardag....

Såg just ett klipp på en blogg som min älskade lilla kusin F tipsade om en kändisbloggare som bor nära mig. ISCH säger ja bara....   En sån här tjej:
HON är ju typ ba en liksom sån där typ ba brud som typ bah liksom tror typ bah att hon typ är en sturepland brud typ ba!    Som typ bah skulle typ bah visa liksom typ att hon typ kunde göra typ nått bra genom ttyp att ge en tiggare typ hjälp med at typ tigga pengar liksom..
Å så hade dom TYP snott en julgran oxå OCH DESSUTOM lagt ut det på film på nätet...  Need I say more????
Überr puckon!   SUCK va fan är det för fel på vissa???? 

Det är ju pga sånna där små smarta saker en annan säger typ, bah och liksom...  SUCK va irriterande då man kommer på sig själv med att säga det då man faktiskt kan några ord ur Encyklopedin.

Fördummande människorkan världen och ungdommen gott vara UTAN.
Va "dig själv" istället försök inte vara någon annan...

Lev Själv och ta var dag som en ny utmaning!



Kommentarer
Postat av: gittus

HAhahaha..du är så härlig så de är inte klokt..Du har så rätt jävla hjärnnötter.va de du är de kommer man långt på..helt underbar blogg o läsa :-)

kram sessan

2009-12-06 @ 20:15:05
Postat av: Puff

Men dem är roliga att läsa! :p

2009-12-06 @ 21:37:15
URL: http://www.metrobloggen.se/pygmepuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0