Bitchiga Brudar vs ?....


Så va en ny dag här, sitter vid datorn och njuter av mitt morgon kaffe och katterna håller mig sällskap  ♥

Sitter å funderar över hur det kunde slå så slint i skallen på 2 brudar jag trodde mig känna.....

Praktexemplar nr 1 är en fruktansvärt egocentrerad tjej som verkligen var en parasit människa...
Hon sög all min energi ringde eller kom över och grät å grät över allt mellan himmel och jord. Där satt jag ÅSNA och för snäll som jag är och försökte trösta med alla medel som fanns att tillgå: Ord, godis, mat och ren förståelse ELLER total dissning av saker... Hon träffade en helt underbar tjej i våras som erkligen försökte göra allt för henne. Vi började umgås alla 4 nice m parmiddag sånt är mys ♥
MEN så åkte jag och min kärlek iväg på 2 veckors semester i augusti, ja kände att jag ÄNTLIGEN skulle få vila. MEN den semestern blev nästan en katastrof pga min älskade sambos vidirga X som oxå en parasit....
´När jag kom hem hörde N av sig som är min dåvarande väns älskade flickvän eller nu VAR. Så praktexemplar nr 1 drog egna slutsatser som va totalt felaktiga, bad mig hoppa åt H-vete å brinna nånstans, där rök den vänskapen... PGA att hon va svartsjuk, SVARTSJUK på VADÅ? min sambo är KILLE han har en SNOPP jag är INTE FLATA!    Sedan har hon haft mage och snacka skit om min kärlek oxå han som oxå ställt upp för henne oxå stått ut med alla samtal å all hennes skit, fy fan för dig fröken....  

Praktpucko nr 2 är en tjej som bytte sitt förnamn och trodde hon skulle få ett nytt liv med namnbytet. Såg att hon tagit bort mig från FB häromdan oxå, suck orka bry sig egentligen. Men jag bryr mig faktiskt denna tjej va så skör, så sårbar men ack så snäll. Vi hade skitkul tillsammans då vi umgicks, å GLASS shit va vi käkade glass och skrattade åt allt som fanns att skratta åt. Vi va ut å fikade och hade jätteskoj som tjejer har med sina väninnor.  Men så kom det in ÄNNU en kille i hennes liv för över ett år sen och hon blev en helt annan person.... VAD gick snett? Å varför blev det så? Hon blev en tjej full av lögner påståenden och rent ut sagt hon blev en människa full av skit....   


Vilka jävla skåp det finns till människor alltså....   


MEN jag får se det såhär, praktexemplar nr 1 drog ifrån sin sambo N och jag tog kontakt igen så jag vann en ny vän en tjej som är helt underbar och INTE FALSK och lever på lögner som de 2 andra, så man kan säga att jag går som vinnare ut ur denna CATFIGHT.

Dom två praktpuckona får leva vidare utan mig med sin skit, jag mår bra och dom kan leva vidare trasiga å jävliga.... Känns bara så skönt att jag verkligen slipper dom ♥


                                                  

Kommentarer
Postat av: nettan

dina ord är så härliga å läsa!!

och ja dom där puckona kan man lätt klara sig utan ;)



tack för att du tog kontakt med mig så jag kunde gå vidare efter att hört hela sanningen!!! tack vännen!! å riktigt kul att få kunna prata med dig igen :)

2009-12-03 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0